2010-09-16 @ 23:38:44 / Vardag

Matchen

Ja, matchen gick väl inte så bra som väntat. 50 skott och 2 gick in i mål. Färjestad lyckades dock sätta 3 av 17 (?). Så en förlust blev det, men det är bara bra motivation till nästa match! Då kommer spelarna förhoppningsvis att ta i hårdare, sikta bättre och kämpa ännu mer!

Efter matchen stannade jag utanför Jessicas hus och pratade med henne en bra stund, sen började jag fota henne och lite annat, så slutade det med att vi stod och tog "spökfoton" på henne. Alltså bilder där hon är genomskinlig. Vet inte om hon skulle tycka det var okej om jag la ut nån bild här, så jag låter nog bli. Här är en bild från fanscorner iaf!



Mikko Lehtonen #13


Postat av: sofie

meh ni sa ju typ att man inte behövde fråga för "normala bilder" :P dessutom kan ni inte anmäla mig;) finns ingen sån lag haha

2010-09-18 @ 00:43:28 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: