2010-09-16 @ 11:04:15 / Vardag

Min blogg

Nyss satt jag och läste igenom min blogg lite smått, och då började jag tänka på en sak. Visst har min blogg blivit mycket bättre på senaste tiden? Snyggare design, bättre inlägg, fler bilder, mer musik, osv! Jag försöker helt enkelt göra min blogg så rolig som möjligt att läsa! Nu vill jag veta vad ni tycker.  Vad gör jag bra, och vad kan jag förbättra?

Mer bilder?
Mer bilder jag ritat?
Mer bilder på mig?
Mindre eller mer musik?
Mer dagliga händelser?
Mer kläder/hår/smink?
Mer personliga tankar?
Mer filmrecensioner? (Tänkte ju som börja med det men det rann ut i sanden...)
Bättre rubriker?
Mer lättlästa inlägg? Skriver jag för klumpigt?

Eller gör jag helt enkelt allt perfekt? ;) haha. I want your oppinion, and I want it NOW!



Postat av: Ida Maria

Fortsätt som du gör nu! :) <3

2010-09-16 @ 13:41:52 / http://justme93.bloggagratis.se
Postat av: Lisette

Skriv om det DU känner för att skriva om :D Det du gillar helt enkelt!

2010-09-16 @ 19:37:39 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: