2010-09-05 @ 13:35:36 / Vardag

No sleep alone

Igår hade jag en jättebra kväll hos Johanna! Verkligen! Jag får aldrig nog av att sitta och prata med mina brudar ;) Vi såg disneyfilmen Dinosaurier. Igår var jag verkligen osäker på om jag sett den som liten eller inte. En del saker kände jag igen jättemycket, och det mesta av filmen kände jag inte igen alls. Nu pratade jag med min syster och frågade henne om vi sett den, men då sa hon att den var på reklam före en massa andra disneyfilmer vi såg som små, och det var därför jag kände igen så många saker! Haha

Idag får vi gäster klockan 2 (!), och jag sitter nyvaken i pyjamas... hehe. Måste gå och göra mig iordning! Ciaao!

Min sänghimmel




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: