2011-04-16 @ 18:02:29 / Vardag

Beigea kappor och fina människor

Idag har jag irrat runt på stan för att hitta mig någon fin vårjacka, men antingen var det fel på modell eller pris! Jag har ett vagt hopp om att Lindex kanske får in fler av en kappa jag gillade, det fanns bara en kvar och det var fel storlek.

Träffade Elisa på JC och vi diskuterade jackor en liten stund, efter det åkte jag till Johanna och vi har varit ute och fotat en del och även snackat designer till Johannas kommande syprojekt.

När jag kom hem från Johanna och startade mobilen hade jag fått världens finaste SMS av Elisa, och jag blev jätteglad! Hon skrev att det var så kul att träffa mig och att jag hade en härlig utstrålinging och en massa fina saker, och jag blev alldeles rörd. Tack Elisa, du är en sån fin människa!

Nu mååååste jag sluta skriva för maten ska lagas, och det fort! Uppdaterar snart igen, haaa det braaaaa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: