2011-04-03 @ 00:22:50 / Vardag

Början på april

Igårkväll var jag hos Johanna med Lisette och vi hade ett litet photoshoot! Det var väldigt trevligt och vi fick många snygga bilder! 

Vi sov över där och såg Monsters inc. och hade det allmänt bra! Vi vaknade klockan 11, såg reprisen på Talang 2011 och åt sen frukost. När jag kom hem (vid halv 4) så var det bara någon timme till middagen så då gjorde jag ingenting särkillt. Hos Johanna så visade hon en pärm hon gjort med minnen, och hon har skrivit ut texter hon skrivit på Bilddagboken och så, och det inspirerade mig till att göra någonting liknande! Så hela kvällen har jag suttit inne på Bilddagboken, min gamla blogg och den här bloggen och gått igenom alla bilder och alla inlägg jag någonsin lagt ut! 

Det som varit speciellt och intressant har jag sparat ner i ett worddokument, och det är uppe i 58 sidor! Helt sinnesjukt, haha! Men många roliga minnen fick man när man läste, och det var mycket som jag glömt bort. 

På tal om minnen så snubblade jag över Stratas låt Hot/cold när jag gick igenom min blogg, och damn vad bra den är. Sitter nu och lyssnar på dom på Spotify! 

Jag kan bjuda på en oredigerad bild från vårat photoshoot igårkväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: