2011-04-15 @ 18:47:31 / Vardag

Grattis Spotify, you got me.

Då blir det väl att köpa till sig Spotify premium, precis som de vill. Stryper gratistjänsten för att tjäna pengar. Men sanningen är att jag klarar mig inte utan Spotify! Hemskt, man sant.

Det första jag gör när jag vaknar är att stänga av väckarklockan, starta datorn som står bredvid sängen och klicka igång min "morgon-spellista". Då kan jag dunka musik några minuter innan jag kliver upp och gör mig klar. När jag gjort mig klar stänger jag av Spotify och går ner för att äta fukost och fixa mig klart, då startar jag igång Spotify där nere och lyssnar vidare tills jag åker iväg till skolan.

Efter skolan startar jag direkt Spotify, och musiken spelar hela eftermiddagen och kvällen, och när jag går och lägger mig spelar jag också Spotifymusik ett tag innan jag somnar. 

Hur skulle jag då någonsin kunna klara mig utan detta underbara datorprogram? Att köpa musiken går bara inte, eftersom jag lyssnar på så slumpmässiga låtar och har så specifika och exakta spellistor som är i en perfekt ordning. Så ja, grattis Spotify, ni får era 49:-/månad av mig. Hoppas ni är lyckliga nu. 





Postat av: Antonia

RE: Ja jag vet är jätte kära i dem :D !



Jag vet det suger, blir så sur på spotify, men tänkte testa ha det utan premium och kolla hur långt jag kommer (Skulle gissa på 3 dagar) :/

2011-04-16 @ 11:20:07 / http://valina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: