2011-04-10 @ 23:04:26 / Vardag

I'll let it break away

Idag har jag verkligen gjort mycket känns det som. Jag har putsat fönster i fyra timmar, rensat garderoben, sorterat mina skor och väskor, färjat mina rosa converse röda (ASFINT!), filmat, städat rummet, hängt upp en whiteboard på väggen med texten "AKTUELLT" på samt hängt upp alla aktuella papper, torkat fönsterkarmar, sorterat tvätt och lite till!

Vips så är klockan 11 och imorgon börjar en ny skolvecka. Men nästa vecka kommer gå lika fort som den här och den föregående, så snart sitter jag på en buss mot Östersund!

Nu ska jag kika in på Big brothers hemsida för att kolla vem som åkte ut, missade avsnittet ikväll. Take care guys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: