2011-12-01 @ 16:32:38 / Införskaffat

Torsdagsshopping






Idag svängde jag förbi i stan och inhandlade dessa! Ett supergott te, "Lust och fägring", med smak av passionsfrukt, mango, grädde och karamell! Jättemumsigt! Bara 23(?)kr på ica!

Dessutom köpte jag mig en hårfärg, och efter många funderingar gav jag in och köpte en moussehårfärg! Det känns som att den sliter mycket eller inte fungerar, men eftersom att paketet säger annorlunda så får jag väl bara testa! Det som brukar hålla mig ifrån att färga håret är att det är så krångligt, jag gör det ju på mig själv.. 119kr tror jag den kostade iaf! 

När jag skulle betala hårfärgen fanns det en låda med nagellack för 10kr, så då fick det lilaskimrande lacket hänga med också! Bilden gör den inte rättvisa, men sniggt är det! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: