2011-12-18 @ 17:57:02 / Vardag

Kväll av julglädje

Idag dricker jag ett varmt, nytt, gott te som bara sköljer julstämning i mig och njuter av livet. Hade en fruktansvärt fin kväll igår med fina människor. Vi höll traditionen med lilla julafton levande och klev in i vårat 5e (!) julfirande tillsammans! Julbord, julgodis, julmusik, Kalle anka och allt annat som hör julen till.

En fin och lurvig tomte kom in klampandes i sina nyköpta UGGs och moderna glasögon på näsan, och tänka sig, han hade med sig paket! Synd bara att Sofie missade tomten... Men jag fick underbara presenter av Sofie och Johanna! Te, koppar och allt en mysig kväll kan begära! Tack så mycket tjejer! 

När alla utom Jessica och Ida dragit sig hemåt vid 1 så började vi dansa till Disneymusik och vi sjöng (skrek?) karaoke tills det ljusnat och morgonmänniskorna börjat brygga sitt kaffe. Någonstans vid 3 började min hals säga till mig att de högsta tonerna i Who you are inte passar just nu, men krigare som vi är fortsatte vi! Cola light och en massa hoppande upp och ner verkade lösa alla problem för stunden. Jag har tur som inte känner av något halsont idag, vilket jag var väldigt orolig över att jag skulle! 

Här får ni se en bild på en del av presenterna jag fick igår! Smakade Cozy christmas, ljuvligt! 









Postat av: Sofie

Har du ingen bild på denna omtalade tomte?;);)

2011-12-19 @ 22:36:34 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: