2011-02-14 @ 19:14:05 / Vardag

A wall to fall back on.

Fredag den 11 februari var dagen jag längtat till i flera år. Med en bra känsla i magen öppnade jag brevlådan när jag kommit hem från skolan, och hittade det efterlängtade paketet. 




Med skakande fingrar avlägsnade jag kartongen, och så såg jag den fina, fina skivan. 



Lars Eriksson
Rust & golden dust. 

Vilken fantastisk skiva. Alla låtar har blivit bearbetade och finslipade och allt så vackert.
Jag drog ner gardinen, la mig ner på golvet i mörkret och lyssnade igenom hela skivan. 
Fruktansvärt bra.







Jag vet att typ mer än hälften av alla som läser det här tycker jag är löjlig eller tönting
But I don't give a damn. 
Jag är lycklig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: