2011-02-09 @ 00:26:17 / Vardag

Femton minuters perfektion

Sitter just nu i min säng utan lust att sova, men jag känner att jag egentligen borde. Imorgon ska jag kliva upp tidigare så jag kan se Lars Eriksson på nyhetsmorgon klockan 06.25, och för att jag inte ska dö av trötthet imorgon så måste jag få sömn...

Men det är det som är grejen med mig, jag brukar inte sova mer än 5 timmar per natt, vilket är sjukt för lite. Somnar halv två och vaknar halv sju. På kvällen (natten) får jag känslan av att det är onödigt att sova redan klockan 11 när man istället kan göra saker. Som just nu, då det känns vettigare att blogga. Jag får känslan av att en bit av livet försvinner när jag sover, så då är det bättre att använda så mycket av tiden som möjligt.

Wierd tanke egentligen, eftersom man behöver sömn. Kanske borde jag ställa undan datorn och försöka sova nu... God natt alla där ute!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: