2011-02-15 @ 23:55:51 / Vardag

Fuck I can't find a word.

Den här dagen började väldigt bra... Eller?

Gick hem till Jessica så vi skulle kunna gå till bussen tillsammans, hon kom aldrig ner till hallen. Jag gick upp och hittar henne nyvaken och utan smink. Hon hade försovit sig, och eftersom jag stått och väntat så missade vi båda bussen som går kvart över 8.

20 i 9 går vi till busshållplatsen, kollar busstiderna, väntar i 25 minuter. -28 grader + dåliga skor + lång väntan = Frysa! Vi trampar runt, klagar, och tillslut bestämmer vi oss för att gå tillbaka hem till Jessica. Vi ser på en bit av Mysteriet på greveholm, en bit av Pokemon 3 filmen, en bit av Totaly spice och en bit av filmen Shakespeare in love. Klockan 10 får vi skjuts till stan och kan ta en buss kvart över till skolan! Vi missade hela Svenskalektionen, men vi hade ingen Engelska så den fick vi ingen frånvaro ifrån!

Alltså så fick vi bara höra en föreläsning från killen som går på Performing art school och sen sluta! Fast jag hade sånglektion så klockan hann bli 2 innan jag kunde börja gå hem. Självklart tar batteriet till min mp3 slut mitt i stan, men då går jag in på Ica supermarket och köper nya! ;) Lätt som en plätt.

Ikväll var jag på hockey, vinst med 5-3! Efter matchen blev det dock ett missförstånd mellan mig och skjutsen så vi fick stå ute och frysa ihjäl i en halvtimme tills en snäll man släppte in oss till ingången för spelarna för att vi inte skulle frysa. Det var väldigt snällt gjort! Nu efter en och en halv timme så har värmen kommit tillbaka till mina tår. Äntligen...


Postat av: Tori

..men mamma fick iaf se slutet på filmen :P

2011-02-16 @ 09:52:29
Postat av: Anonym ♥

super snygg header!

2011-02-16 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: