2011-02-08 @ 19:35:52 / Vardag

Staden äter upp mig

Den här dagen har varit långt ifrån jobbig! Svenska på morgonen där vi bara pratade Shakespeare, sen föreläsning och filmvisning i temat "Don't drink and drive." Efter det blev det pizzalunch på Sem sem, delade en vesuvio med Jessica och det var väldigt gott, haha. Efter det blev det att vänta på att jag skulle ha sånglektion, men hade glömt papprerna hemma. Jag hade låten som ni ser på bilden här nedanför, om det intresserar någon, hehe. 

På eftermiddagen blev det en sväng på stan, köpte 14 ringar och cyklade sen hem. Matte-ångesten har börjat krypa fram, och jag vettefan hur jag ska klara det här provet alltså... Blir råplugg i helgen! 

Ikväll blir det kanske att se filmen The kings speech med älskade Helena Bonham Carter och älskade Collin Firth! 




Postat av: Lisette

14 ringar?!... xD

2011-02-08 @ 23:43:20 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: