2011-02-03 @ 16:19:35 / Vardag

STOR CHANS?!

Ang. förra inlägget så kan jag meddela att allt är bra med mig!

Sitter nu och lyssnar på fina pianolåtar med E.M.D. Duktiga grabbar faktiskt.
Idag hade jag inga lektioner, för den enda lektionen vi hade var gympa och då skulle jag ändå inte kunna vara med. Dagen har spenderats med att dricka te, fota och sjunga! Nu tänkte jag gå iväg och sminka mig inför kvällens hockeymatch.

Holy shit, måste berätta en sak bara. Lyssnar som sagt på E.M.D, och då började jag med att lyssna på låten "Burning". Jag har på shuffle, och så tänkte jag: "Men åh, då måste jag klicka varje gång jag vill höra en speciell låt, för jag vill höra There's a place for us efter den här, sen Välkommen hem och sen Save tonight..."

Och tror ni inte att låtarna kommer i den ordningen?! SICKNESS. Om Ironic kommer efter den här så dör jag nog. DEN KOM EFTER!!! JAG DÖR! SKJUT MIG ELLER NÅT!



Postat av: Ida Maria Vidmark

Haha XD så kan de gå ;)<3

2011-02-03 @ 21:35:03 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se
Postat av: Ida Maria Vidmark

Sv: Visst är den? Vill verkligen ha den, kanske beställer den nästa månad :)

2011-02-03 @ 22:08:31 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: