2011-02-06 @ 12:53:22 / Vardag

There aint no cure for love

Det har varit väldigt lite bloggande från min sida under de senaste dagarna. Ni kan få en snabbresumé, i fredags var det pyjamaspartyt hos Carro. Det var väldigt kul, vi såg film och åt gott. Sen sov jag då över till Lördagen, såg lite mer film, och sen åkte jag med min mamma till Solbacken. Köpte ingenting, åkte hem.

På kvällen drog jag hem till Lisette och såg på Melodifestivalen med hennes familj + kusin med mamma. Efter det blev det att titta på Trassel, och den var väldigt bra! När den var slut gick jag hem.

Idag har jag druckit kaffe, städat och jag ska städa lite mer snart. Jag har även gjort klart ett kort som ska skickas men behöver frimärke och så har jag ramat in en affisch! Mycket snyggare än att ha en affisch uppnålad på väggen.

Nu ska jag äta brunch med Ane Brun i öronen, ha det bra!




Paris 2006
Duktig fotograf man var, haha.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: