2011-02-28 @ 17:22:44 / Vardag

When you have a good day!

Dagen började bra, och den fortsatte vara bra! Amazing. 

Härlig cykeltur på morgonen med sol, musik och Elisa. På skolan var det direkt dags för matte och vi fick veta våra provresultat, och jag var nära VG! Weho! Bra gjort för att bara pluggat helgen innan.

Sen var det engelska där jag fick lyssna på redovisningar, och sen en snabb musik-lektion där jag fick lyssna på två redovisningar. Halv 1 cyklade jag in till stan, och gick direkt in på Gina Tricot och upptäckte att ett par solglasögon jag spanat efter hade kommit in efter att dom varit slut i typ en vecka, så dom fick följa med mig hem!

Gick på stan hela eftermiddagen. Drack kaffe på Waynes med Lisette och Jessica, och sen träffade vi även Ida! När klockan blivit 4 drog jag vidare, kikade in på hemmakväll och köpte filmen The imaginarium of doctor Parnassus. Nu ska jag äta kebab, det har jag inte gjort på år!

Ha det bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: