2011-01-04 @ 19:21:04 / Vardag

4 Januari 2011

Idag har jag då varit hos tandläkaren, blev bedövad i typ halva ansiktet och det var bort-domnat från klockan elva till fyra. Dom skulle bara fixa vad som var början på ett hål. Gick på stan med Lisa Äggtott (hennes nya smeknamn, lär er det) och köpte en ny superfin väska och ett linne på Gina! Dessutom åt vi lunch på subway, och gissa om det var obehagligt? Bort-domnad i halva munnen så dricker man en kall dricka, vad händer? Jo, det blir kallt i halva munnen.

Ikväll var det som sagt tänkt att jag skulle på hockeyn, men det blev inte eftersom varken Jessica eller Carro kunde, och jag vill ju inte stå där själv på min födelsedag :) Istället ska jag nu pallra mig till Ica och hyra nån film som jag kan se i natt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: