2011-01-20 @ 22:33:08 / Vardag

Dag 20 - Min dag i bilder.

Började dagen med en kopp kaffe och lite bloggtittande!



Sen cyklade jag in till stan där jag träffade Remi. Vi intervjuade Ted Kjellsson som är en regissör och bor här i Skellefteå! Har inga bilder från det. Efter det gick jag en vända på stan!



Efter det cyklade jag till skolan, satt ensam på en bänk i 50 min och väntade på att Albin skulle sluta dansen så jag skulle ha någon att äta lunch med.



Lämnade sen igen stativet som syns på bilden ovan. Sen åt vi lunch iaf, och efter det var det dags för gympa, handboll!



Efter gympan satt jag, Lisette och Albin och väntade på att Konst och Idé-historia lektionen skulle börja.





Sen började lektionen, kopierade en bild och fick fin-besök en kort stund!





Haha ja, fin-besök var det ja... Iaf!
Efter det var det bara att slänga sig på cykeln och trampa hem!



Väl hemma drack jag te och såg på mina älskade fastighetsprogram!







Åt en banan eller två...



Somnade... nästan.



Sen blev det middag! 







Sen drack jag en kopp kaffe!



Och sen en till...



Läste i en bok om byn min mormor växte upp i



Sen gick jag upp till mitt rum och tittade på månen ett tag.



Tände sen min stackars julstjärna som fortfarande hänger i fönstret. (Lilla julgranen står också kvar...)



Sen satte jag mig vid mitt skrivbord, slog på musik, tände ljus och skrev samt ritade på ett kort. 







Gick utan plattat hår på skolan idag, och jag passade på att fota det när jag satt framför en spegel, haha.



Kom sedan ner för trappan och möttes av nybakat bröd jag fick smaka av! Supergott!





Och efter det har jag inte gjort mer än att kolla runt på datorn. Nu ska jag däremot börja göra mig klar för att gå och lägga mig i sängen och läsa! "Veronika bestämmer sig för att dö" är jättebra. Läs den!




Postat av: Lisette

hahah, nej inte bilden :(

2011-01-20 @ 23:06:59 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

Såg ut som en härlig dag :) <3

2011-01-20 @ 23:08:52 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: