2011-01-26 @ 20:13:59 / Vardag

Dag 24 - Det här får mig att gråta.

På senaste tiden har jag börjat ha enklare att börja gråta. Jag gråter åt TV-program, filmer, böcker, musik, historier, ja en massa! Både sånt som är sorgligt och lyckligt. Jag gråter åt Extreme home makeover, det är nog ett av de värsta gråt-programmen jag vet. Jag gråter åt varje avsnitt! Självfallet gråter jag åt filmer också, tex. allt för min syster. Började gråta efter en halvtimme och grät sen hela filmen igenom, haha! 

Jag gråter speciellt mycket när någon blir lycklig. Tex. när min syster berättade om hennes kompis storebror som kom hem från en flera månaders resa på sin mammas födelsedag för att överraska henne! Fantastiskt fint. Dessutom dom här "Soldiers coming home"-videorna, då man får se när soldater kommer hem och överraskar sina barn, gråter floder! 

Jag kan gråta åt sorgliga händelser i en bok, men då måste det vara lite mer extrema saker som död och så. Och vem har inte gråtit av en fantastiskt bra låt?

Kort och gott så kan man säga att jag gråter åt fina saker, sorgliga saker och så gråter jag när någon annan gråter. Jag gråter mycket, men försöker att göra det när det inte finns någon annan där, haha! ;)




Postat av: Lisette

Jag har fått svårare att gråta nu :o Var skitkänslig förut, men nu gråter jag nästan aldrig. Wierd!

2011-01-26 @ 20:28:44 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: