2011-01-28 @ 02:02:42 / Vardag

Dag 27 - Detta skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor.

Åh vore inte det behagligt, haha. Ganska enkel fråga faktiskt, jag skulle spara pengarna till framtida flytt och studieutgifter. Jag skulle självklart shoppa för en del av pengarna, och en ny mobil skulle jag unna mig. Och säkert en sån där iPad som jag inte kan hjälpa att fascineras av. Jag skulle också resa, utan tvekan. London, Paris, ja gud vet var!

Jag skulle också bli isbjörnsfadder, det har jag länge velat bli men finner det svårt att skänka 100 kronor i månaden när jag inte ens lyckas spara en hundring i månaden till min egen framtid. Vilken dålig människa man är egentligen, kan inte ens skänka 100 kronor för att rädda en utrotningshotad djurart men istället kan man köpa tex. en bok för samma summa. Helt insane.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: