2011-01-04 @ 19:09:56 / Vardag

Dag 4 - Min önskelista

Haha, ironiskt att det här inlägget skulle komma på min födelsedag.

Just nu har jag ingenting jag önskar mig faktiskt, förutom resor. Jag vill resa, åh gud vad jag vill resa! I sommar MÅSTE jag iväg någonstans, I won't tolerate anything else! Om det blir London, Thailand eller Stockholm spelar inte så jättestor roll, jag vill bara iväg och upptäcka nya saker! (Även om jag varit på alla dom tre ställena, hahaha)

Som ni vet så vill jag ju också verkligen till USA, men jag vill inte bara dit på en snabb semester. Jag vill dit under en längre tid i framtiden! ;)




Postat av: sofie

du reser ju hela tiden?-.- tänk på mig, jag har aldrig råd D': BIG FAT SADFACE! :(:(:(:((

2011-01-05 @ 01:06:52 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: