2011-01-06 @ 17:06:32 / Vardag

Dag 6 - 10 saker du inte visste om mig

Det är allvarligt svårt att försöka komma på 10 saker som dom flesta inte vet om mig, men jag ger det ett försök!

1. När jag var liten gjorde jag och min syster en Malfoy-tortyrdocka. Haha, efter andra Harry Potter-boken var vi så arga på Draco att vi gjorde en tortyrdocka av papper och tejp, och så torterade vi den med eld, hängde upp den i en tråd och slog på den med ett tennisracket och andra saker! Hahaha.

2. När min syster bröt armen såg det så roligt ut så att jag började skratta, och jag gav världens sämsta ursäkt. Hon skrek åt mig: "SLUTA SKRATTA!" Och jag svarade: "Jag skrattar inte åt dig, jag började bara tänka på clownerna på cirkus maximum!" Kan tillägga att vi var små, jag var 7.

3. Jag har varit nära på att bli dödad av en katt. När jag var nyfödd hade vi en katt som hette Alexander, och han rev och bet på allting och även på mig, och då var vi tvungen att ta bort honom innan han gjorde nån stor skada på mig.

4. Jag kan alla USAs delstater och var dom ligger. Pluggande ger resultat! Däremot kan jag nästan inga landskap i Sverige...

5. Jag har fått danslektioner av Sean Banan. Haha ja det är sant, men dom flesta vet om det nu. Det var på ett Idol-kollo.

6. Jag sitter ofta och tittar på resesajter och kollar på priser till olilka destinationer. Som window-shopping, fast med resor. Jag vill bara ha all tid i världen och alla pengar i världen så jag kunde resa vart jag vill, när jag vill.

7. Enda till jag var 14 gillade jag ingen annan pizza än Vesuvio. Nu gillar jag Calzone också.

8. Jag dagdrömmer typ hela tiden. Om allt mellan himmel och jord!

9. Jag älskar att måla. Båda att rita och skissa, men även måla med akrylfärger!

10. Jag lyssnar alltid på musik!
När jag sover spelas musik, när jag vaknar slår jag på partymusik på högsta volym, osv! Spelar alltid hög musik här hemma, speciellt nu när jag kopplat datorn till surroundsystemet! Love it!


Postat av: sofie

visste redan en del saker ;) haha calzone och vesuvio är ju samma sak fast olika form xD

2011-01-06 @ 20:20:43 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: