2011-01-02 @ 15:26:30 / Vardag

It's over but starts again.

Nu är både julafton och nyårs över. Två dagar kvar till min födelsedag, sen är det rakt på en ny termin. Någonting säger mig att den kommer gå lika fort som den förra, och då vips sitter vi där med sommarlovet runt hörnet! Stadsfest, trästocks och mycket mer! Låter ganska frestande, eller hur?

Har lite reseplaner för kommande år också, bla. så pratade mina föräldrar om att åka med släkten på kryssning på medelhavet i sommar. Lite av ett önsketänkande kanske, men visst vore det härligt? :)

Nu i vinter blir det ju fjällresor med en massa skoterkörning och förhoppningsvis andra små tripper! (Säger man tripper? Så fult ord, haha)

Idag ska jag däremot bara färga håret och ta det lugnt! Take care!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: