2011-01-18 @ 23:59:29 / Vardag

On Tuesday I'm a foolish man.

Jag känner att blogglusten har sjunkit mer och mer på senaste tiden. Kan det ha att göra med "inläggs-listan" som jag håller på med? Har jag bara börjat få ett mildare intresse över bloggar och internet över huvudtager? Börjar jag bli girig över kommentarer jag inte får?

Dom frågorna kan jag inte svara på, men jag tror alla har en poäng.

Idag har jag iaf varit i skolan till klockan 2. Cyklade sen med Jessica hem och vi disktuterade rymdens oändlighet och vad som händer efter döden. Dessutom pratade vi om hur otroligt konstigt sömn är.
När jag kom hem kokade jag te i den superfina tekannan jag nyss hittat i ett skåp och började läsa en bok jag lånat på skolan idag, Veronika bestämmer sig för att dö av Paulo Coelho. Såg ju filmen nyss och jag har länge velat läsa boken. Jag har varvat läsningen med brittiska mäklarprogram på tv (som jag älskar för övrigt) och så har jag inte gjort så mycket mer.

Nu tänkte jag läsa lite till och sen släcka lampan för att glida in in John Blunds värld! Vi ses när vi ses!


Postat av: Ida Maria

Inte lätt att hålla blogglusten på topp! :/

Personligen tkr jag det blir mer tråkigt när det är snålt med kommentarer.

2011-01-19 @ 10:10:02 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: