2011-07-20 @ 17:45:58 / Vardag

Mina vänner, idag har vi bevittnat ett mirakel.

INTERNET FUNGERAR! 

Jag har länge varit på resande fot i England och skogarna kring byske, så när jag då igårkväll kom hem till ett hus utan internet visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Sladden hade brunnit upp. Typ. Men så idag kommer jag hem efter en dag i solsken med mina kära vänner, och går fram till datorn. Uppdaterar internet bara för att kolla, och vips så lyser facebooks glada startsida mot mig! 

Vet ni vad detta betyder, mina lärjungar? Ni kommer få se Londonbilder! Weeehooo! 

Men först MÅSTE jag dricka någonting, drack en hel Snapple på några klunkar pga värmen! Men snart, alldeles snart, så ses vi.


Postat av: johanna s

sv: Coolt dude! Jag vill ha soundtracket!?<3

2011-07-21 @ 12:55:42 / http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: