2011-06-20 @ 15:55:02 / Vardag

Dudidamdam

Tjollahopp i stöveln! Allt bra där ute i regnet? 

Idag har jag bara en sak planerat, att åka till biografen och hämta ut HARRY POTTER 7.2 BILJETTERNA! WOHO! Hur exited kan man BLI?! Om någon vill hänga på mig och Jessica på förhandsvisningen 12 juli så köp biljetterna bredvid dom två platserna i mitten längst fram! ;) Hih!

På tal om Harry Potter så skrev jag med Tolga Safer för någon dag sen och idag skrev Matthew Lewis till mig och tackade för att jag röstat på en golf-sak, så fram med anteckningsböckerna och berätta det på erat nästa möte på intresseklubben! 

För er som inte vet vilka det är:





Postat av: Lisette

Tror du menar 12 juli. Du har skrivit juni :o

2011-06-20 @ 18:15:51 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: