2011-06-04 @ 15:58:40 / Vardag

When life gives you lemons, you say fuck the lemons and walk away!

Men vad är det som händer? Blir förvirrad av den här långa helgen! Idag känns det som en måndag, och jag tänker; "Gud vad konstigt att vara hemma idag...", så tänker jag att det är imorgon jag ska till skolan, men näe! Då är det Söndag! Men dagen efter det, då blir det skola. Fast, NEJ! Ledig igen!
Virrigt värre!

Ikväll ska jag till Soffepropp och fira hennes 18e födelsedag, blir kul! Hade tänkt cykla, men det är så gott som storm utomhus så jag vettefan! Skulle knappt få mig 3 meter fram...

Imorgon taggar jag final i Bigbrother och MTV movie awards! Woho! Hejar på Tom Felton som best villian, men bl.a den rosa nallen från Toy story 3 är också nominerad, så man vet aldrig! Må bäste man (?) vinna!

Är på ett konstigt humör, därav det konstiga inlägget! Ha det bra nu peeps, så hörs vi senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: