2011-03-05 @ 00:24:49 / Vardag

Lars Eriksson på Coasters

Idag har varit en bra dag. Varmt, skönt, snälla människor, lycklig, och det har löst sig. På torsdag (när jag är i stugan med tjejerna) så får jag hämtning på kvällen för att kunna se Lars spela på Coasters, och efter det får jag skjuts tillbaka. Är nästan som i trans eftersom jag inte har insett riktigt att jag kommer få träffa honom, och det känns som att jag inte är redo för det. Men vafan, det är bara dumheter. 

Har precis fixat till en affisch jag tagit på mig uppdraget att sätta upp. Vet inte riktigt om jag är nöjd än, vi får se om något ändras imorgon.

Annars så ser jag fram till en helg med världens mest spännande hockeymatch och att vara i ensamhet två dagar. Det behövs lite då och då.










Postat av: Sandra

Glad för din skull Alma!!!! :D

2011-03-06 @ 09:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: