2011-03-13 @ 17:25:19 / Vardag

Stugan

Nu är jag hemma efter det årliga vinterbesöket i min stuga! I år var vi bara 6 tjejer där som mest. Jag, Lisa, Jessica och Carro krigade oss igenom alla fyra dagar medans Ida och Sandra kom på fredagen, Sandra åkte hem samma kväll och Ida åkte hem på lördagkväll! 

Det har varit mycket tofflor, filtar, propp-byten, nattfjärils-massmördar-uppdrag, microugns-köer, gunga igång skotern, osv! Men trevligt var det, trots kylan! 

På lördagen åkte vi ut på en skotertur. Eller ja, vi körde en sträcka fram och tillbaka MÅNGA gånger, haha! Kälken/pulkan var på, och vi fick med oss alla fem! Jessica var rädd för isvakar och därför åkte vi i flytväst, vilket såg ytterst roligt ut! 

Här är lite bilder jag knäppte under helgen.

Jessicas nudlar


Min lunch, schnitzel med kroketter och fina ärtor!
(Det stod fina ärtor på lådan...)












































Och så måste jag visa den här bilden. 
Så här var Jessica klädd när hon skulle ut.



Det är en sovsäck..


Postat av: Lisette

HAHAH JESSICA

2011-03-13 @ 19:42:05 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Carolina

Usch, ta bort bilden på mig :o :/

Kram <3

2011-03-13 @ 20:22:58 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: