2011-05-18 @ 19:49:39 / På scenen

Agera för världen

Det skulle vara jättekul (eller vad man nu ska säga) att sätta upp en föreställning för att samla in pengar till välgörenhet, t.ex. barnsjukhus, sexhandeln eller liknande. Det kom jag på när jag pluggade inför mattenationella och läste om en klass som samlade in 10 000 kronor när biljetterna kostade 75 kronor styck. 

Hjärnan sprudlar med tankar kring vilken sorts uppsättning det skulle kunna bli, vilken scenografi som skulle kunna finnas, ljussättning, musikinslag osv! 

Haha jag blev jättetaggad på det här nu!  





Postat av: elisa

Grym idé tycker jag!! :D :D

något för avancerad teater kanske?? :)

2011-05-18 @ 23:44:53 / http://elisalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: