2011-05-02 @ 18:28:06 / Vardag

Hagelstorm

Idag när skolan slutat så överraskades jag, Lisette och Jessica av en hagelstorm. I ren panik sprang vi med cyklarna till närmsta tak, och där fick vi träffa en minst sagt annorlunda person. En mörkhyad kille (man?) som pratade nåt språk som nästan lät som franska kom fram till oss och tog Jessicas hand och började sjunga en låt som innehöll meningen "Come with me to afgahnistan". 

Redan här håller vi på att skratta ihjäl oss, och han skrattar också och är väldigt glad. Sen när han frågar efter Jessicas namn på engelska så hör inte Jessica vad han säger, och Lisette säger "Han vill veta vad du heter", och då säger mannen "Bara så ni vet så pratar jag svenska!" Så skrattar han och springer iväg! 

Hahaha gissa om vi skrattade mycket! Och tror ni inte sen att han kommer tillbaka? Då lägger han armen om Jessica, pratar om att Lisette ser fransk ut, att Jessica ser ut som en norsk och att jag bara ser svensk ut. Sen ber han om en kyss av Jessica, men hon säger att hon nog är för ung. Då skrattar killen högt och säger "Tycker du jag är gammal?!" 

Sen så skrattar vi väldigt mycket, han går, och vi skrattar ännu mer! Efter det gav jag mig iväg på cykeln medans Jessica och Lisette bestämt sig för att trotsa haglet med bussen. 

Jag trotsade haglet med Lady Gaga-utstyrseln, tada!



Postat av: Tild!

Det kanske är han som kramade mig?! :O

2011-05-02 @ 21:33:52 / http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahah fett mysko kille :P



sv: tack, din blogg ör också jättefin. Den ser så proffsig och stilren ut :)

2011-05-02 @ 22:03:18 / http://serwaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: