2011-05-21 @ 21:25:34 / Vardag

I'm beautiful in my way, cause god makes no mistakes

Idag har jag rensat och städat och fixat i extremt många timmar! Men det var otroligt skönt, fick ordning på en massa saker som bara legat som högar i lådor och så. 

Nu sitter jag framför TVn och ser repriser på 99 saker man måste göra innan man dör från TV6 play. Jag har kopplat datorn till TVn, men har ändå lyckats så jag kan använda datorn som den är också! Woho! 

Igår var jag, Lisette och Johanna hemma hos Carro och hade det bra! Vi åt popcorn, bläddrade mellan kanaler på TVn, pratade och hade det bra! På trean visades filmen Quarantine (en skräckfilm) och Carro och Jojjo gömde sig bakom kuddar medans Lisette satt och skrek, haha! Det var väldigt kul! Tack för en bra kväll girls!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: