2011-05-03 @ 18:29:41 / Vardag

Peace, love and understanding

Otroligt trött! Somnade i soffan vid 4 och har inte riktigt vaknat sen dess. Och så verkar jag ha dragit på mig någon förkylning också... Inte bra! 

I eftermiddags var jag och såg på Gökboet, och guuud så bra den var! Vilka duktiga tjejer! Nu längtar jag verkligen tills nästa år då man själv ska stå där. 

Och så en sak till...
Varför måste Peace & love vara samtidigt som stadsfesten?! Åhååå skulle verkligen vilja åka dit. Bob Dylan ska dit för faaaaaan. 30 seconds to mars också. Uhuu... Men däremot så får jag ju se Robyn (hur det nu ska kunna vägas upp mot Dylan...) och så får jag träffa allt trevligt folk! Det kommer bli bra det med! 

Nu ska jag ut och gå med lilla Remus Lupin och lyssna på härlig musik. Det är trevligt det med.


Postat av: Lisette

30 seconds to mars<3<3

2011-05-03 @ 19:24:21 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: