2011-11-17 @ 08:57:42 / Vardag

Lights are on but nobody's home

Dagens låt, fersure



Tom Rosenthal sjunger denna vackra låt vid namn "Lights are on but nobody's home. 



Idag är det förövrig torsdag, och vi vet alla vad det betyder! Teaterdag! Bara teater på schemat, och det kommer bli kul! Problemet är bara att jag inte hittar mina mjukbyxor och har bara ett par leggings rena, MEN, dom är inte rena längre. Here's the story why.

Igår var jag på hockey med Ida Maria, Antonia och Jessica. När matchen var slut skulle jag och Jessica gå hem, men det tog några timmar. Först stannade vi och pratade med Ida i typ en timme, sen när vi skulle gå svängde vi fel och lyckades hamna mitt i skogen. När vi kommit fram till vanliga vägen igen så tog det inte många meter innan vi var under bilbroarna vid psykiatrin. Då började vi prata om hur man brukade försöka klättra upp för stenplattorna som är lutade under (det är ju fan brant!) och att ingen av oss brukade klara att klättra hela vägen upp. Men självklart skulle jag ju försöka mig på det nu, ca 10 år senare. Och hör på maken, jag klarade det! Win!

MEN, det är ju inte särskillt rent på dom där stenplattorna, och nu kom frågan, hur skulle jag ta mig ner? Ville inte glida ner eller försöka klättra tillbaka, så det sättet jag valde var att flytta mig i sidled bort till gräset på sidan. Det var bara en sisådär 5 meter, som jag drog mig längsmed. När jag väl var ute kände jag mig friare än vad jag gjort på ett bra tag! 

Så det är därför mina byxor är smutsiga idag. Nu vet ni.



Postat av: Lisette

Sv; Hahah, åh.. jag hade inte haft råd med en sån även om jag hade velat. Så det fick bli en enkel men stilren sak! Får se om jag beställer ett glas i efterhand, men tyckte det var så jävla dyyrt.

2011-11-17 @ 14:31:54 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: