2011-10-22 @ 16:49:20 / Vardag

IIIIIII aaaaam noooooot alooooone

Tjosvejs i pennburken! 

Tänkte meddela att det nu hunnit bli Lördag. Det har hänt en maaaassa sen ni sist läste nåt på denna fantastiska sida! (host)
(hostet var inte till att sidan var fantastiskt, utan till att det hänt en maaaassa)

Hur som haver. Igår var jag som sagt skönt ledig, städade och fixade och donade! Muy trevloso! På kvällen åt jag en fantastisk middag på Olles med Lisa, Carro och Jessica! Ceasar sallad med kyckling! Gott gott gott! Satt där med tjejerna (plus Albin som kom efter ett tag) i tre timmar innan det var dags att dra sig hemåt. 

Klockan tio rullade bilen in till Skellefteå flygplats för att välkomna systern hem! Hon har dragit sig hit från fåren på Gotland och sitter för nuvarande och spelar på ett munspel någonstans i huset. 

Idag har jag jobbat, varit på stan och äntligen köpt mig gardiner! Eller ja, tyg som ska sys om till gardiner, men fint är det i alla fall! (En ledtråd till er som undrar hur dom ser ut: Min favoritfärg, hehehe)

Ikväll ska jag dra mitt blonda huvud till Ida Maria och se film, spela lite TV-spel och ha det allmänt bra! He kom bli nice! 

Så, nu tänker jag sluta skriva detta flummiga inlägg och gå och göra nåt vettigt med mitt liv! 
Ha det bra peeeeeps!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: