2011-10-03 @ 13:03:07 / Vardag

Min fina Fredag!

Ja då blev det en helg med lite bloggning igen! Better catch up! 

I fredags så drog jag, Jessica och Amelia till Antonia direkt efter skolan (vid 11). Vi kikade runt ett tag och sen åkte vi en sväng till solbacken, och efter det hämtade vi upp Lisette! 
Vi grillade en goood middag bestående av kött, potatisgratäng, bearnaisesås, pepparsås, feta ost, paprika, körsbärstomater, banan, svamp m.m! Vi firade nämligen Antonia som fyllde 19 på Söndagen! 

Efter vi ätit middag spelade vi kort och uppfann spelet Musikal-kort, inget särskillt förutom att man sjunger allt man gör. T.ex: "Nu lägger jag ett eeeeess", "Nu taaaar jag uuuuupp det!" Och så vidare! Väldigt kul! 

På kvällen såg vi Pirates 4 och efter det Insidious, som var bra! Den började med att vara läskigare än typ någon annan skräckfilm jag sett tidigare, men när allt blev för surrealistiskt tyckte jag inte den var lika hemsk. Dessutom känns det som att dom pepprade på med allt dom tyckte var läskigt, men den var ändå bra som sagt! 

Här har ni lite bilder från Fredagen! 







(Bilder tagna från Lisettes blogg (lissielimelight.blogg.se) fast den översta bilden har jag tagit)









Skål!

(Suddiga bilder tagna med min mobil)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: