2011-10-19 @ 07:57:03 / Vardag

Wednesday yet agaain

Nu är det redan Onsdag, vart tar tiden vägen? Nästa vecka är det redan vecka 43! Halva terminen är avklarad! 
Man får ju nästan svindel när man tänker på det! 

Har då den här Onsdagen framför mig, regisserande på morgonen, sen svenska en timme bara för att ha en sånglektion och jag kan inte sångläxan! Eftersom jag var hemma igår så tog jag inte hem sånghäftet och vet därför inte ens vad låten heter... Känns inte sådär super! Hoppas att jag får tid att titta igenom den lite i alla fall. 

På eftermiddagen har vi sen manusskrivande för kung och fosterland, och nästa vecka ska vi övaövaöva hela veckan på våra fina pjäser med hjälp av en inhyrd regissör! Det blir minst sagt spännande! 

Nu försöker jag peppa upp mig själv med en underskattad låt från ett underskattat gäng. 





work it harder, make it better, do it faster, makes us stronger.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: