2011-09-04 @ 23:11:55 / Vardag

Flytta ut och brittiska Wallander.

Idag har jag flyttat ut mig ur mitt rum och bosatt mig i övervåningens vardagsrum. Det är changes på gång, nya väggfärger och en massa fint! Blir nog hur bra som helst. 

Idag har jag även klippt gräsmattan och räffsat gården, och nu sitter jag och tittar på den brittiska versionen av Wallander. Älskar allt svenskt som är med, och hur dom uttalar "Kalle", "Skåne" och "Ystad", haha. Lite roligt att jag aldrig sett svenska Wallander (eller Beck heller) men att jag nu sitter och ser på detta. Jag är inget jättefan av remakes men ändå. 

Nu snart börjar en dokumentär som heter Verklighetens Rainman, verkar spännande. En man som är ett geni inom 15 olika ämnen, har läst 10.000 böcker och minns varenda stavelse. Han är samtidigt "gravt efterbliven", som TVguiden kallar det. 

Ha det bra nu läsare ute i cyberrymden, så hörs vi senare!


Postat av: Lisette

Jag vill också göra om i mitt ruuum :((

2011-09-04 @ 23:45:51 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: