2012-04-05 @ 08:59:10 / På scenen

God morgon, god morgon!





God morgon världen! Vilken fin dag! 


Sitter nu och dricker te, Skellefteå AIK-te! Väldigt gott! Det är tillockmed fina små guldkulor i det! 

Igårkväll såg jag föreställningen Järnnatt med klassen. Huvva så bra. Den gjorde ont på en massa sätt och berörde hela tiden. Den handlar om Leo som går sista året på gymnasiet, och han syns inte. Han är bara osynlig för alla. Sen träffar han en kvinna och börjar umgås med henne, och hon har varit med om en hel del. Iihhshshhchh så bra den var! Den får mig att själv vilja stå på scenen och bara spy ut ett budskap till en publik så att dom vrider sig i stolarna av obekvämlighet! ACSHCH. 

MEN. Nog om det. Nu ska jag ju snart till skolan och öva själv! Scen tolv. Massa repliker och sånt, blir så fint så! 

Och om ni inte har insett det än, så ska ni veta att våran premiär är om TVÅ VECKOR. TVÅ FREAKING VECKOR. 
Ni ska komma och se den, allihop! 

22 april kl 19:00 på Nordanåteatern, biljettlös. 
Just sayin.






Postat av: Stina

Heej! Väldigt fin blogg du har, jag bara undrar vart du har gjort ditt bildspel någonstans? Tacksam för svar!

Kram <3

2012-04-12 @ 12:56:08 / http://moistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: