2012-04-05 @ 08:45:41 / Vardag

Mycket har hänt sedan vi sist la ögonen på varandra.

Hej kära bloggen och bloggläsare! 

Jag skäms nästan, har inte bloggat sen förra lördagen! Vad hände liksom? Haha. 
Jag har helt enkelt varit upptagen, inte vetat vad jag ska skriva om, osv, men nu kan jag köra en liten snabb resume! 

I fredags var jag hos Carro med några tjejor, planen var att kanske se någon film, men istället blev det big brother och en massa prat. Jag passade på att fråga ut dom om lite saker som hänt under veckorna och så. Vi hade i alla fall en väldigt trevlig kväll! 

På Lördagen kom då systern hem! (Se förra inlägget) Vi gick en sväng på stan, åt lunch himla länge och hade det bra! Hon är ju fortfarande här, och ska stanna här till efter våran premiär! Wiho! 

På lördagskvällen drog jag mig till Ida Maria! Egentligen var det fest på schemat men när vi bara var tre stycken som kunde så struntade vi i det och hade filmkväll istället! Vi såg filmen "In time" med Justin Timberlake och Amanda Seyfried, och den var bra! Inte så jättespeciell, varken helt underbart bra eller jättedålig, utan bara.. bra! 

Efter filmen var slut stod klockan på elva, och då sattes det igång. Vi började prata och prata om allt från himmel och jord. Vi gick igenom ämnen som vad händer efter döden, tror vi på gud, och så vidare. Vi satt där tills klockan var halv fem på morgonen. 

Dagen efter det fick vi besök av min morbror som bor i frankrike. Jag och min syster spelade spel med kusinen som också var med, och på kvällen var det dags för hockey. 

Nu måste jag nog avslutta detta långa inlägg. Men tack för att du läst! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: