2012-04-23 @ 00:03:22 / På scenen

Så fantastisktttt

Teatrare, jag är så stolt! Så fruktansvärt stolt att jag bara vill... Ååhh!

Premiären var alltså ikväll, och jieses så bra alla är! Fantastisk publik också, och allt gick bara som smooort!

Och jag är så slut på, men så lycklig. Jag tycker min kommentar till Mathildas blogg summerar min känsla rätt bra.


"Åh alltså hur kan man befinna sig i en sån salighet som jag känner mig i?! Finaste personerna i världen som skapar något magiskt genom att arbeta sina asses off! Helt totalförstörd av stress, onda axlar, onda fötter, trötthet och diverse men ändå vill jag komma till nordanå så tidigt som möjligt imorgon och dricka den där tekoppen med allihopa! "

Precis så känns det.
Nu ska jag sova så att morgondagen kan närma sig fortare.




Postat av: Tild

KÄRLEKEN ÄR EVIG NÄR VI ÄÄÄÄR TILLSAMMAAANS

INGENTING ÄR STÖRRE ÄN DET HÄÄÄÄR

2012-04-23 @ 07:53:10 / http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: