2012-04-12 @ 15:21:47 / Resor

Very long time since I spoke to your pretty face




Nu är jag hemma och i ordning och allt sånt! 

Efter en helg full av skoterkörning, kortspelande, gottätande, hungerspelsläsande och tåfrysande så sitter jag nu vid datorn och kikar runt! Jag kan börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat tidigare, kom ju trots allt hem i Måndags (hehe). 

Men i fjällen var det bra i alla fall. Hade svinont i huvudet en dag, läste halva dagen därpå, men fick köra skoter flera timmar per dag så det kändes bra! Försökte även slå mitt hastighetsrekord men he gick inte... Men dayum så kul det är när det går fort! haha. Det är verkligen skillnad på att köra 100 km/h i bil och på skoter. Tänk på cykel då! Eller... eh... skateboard! 
Haha SAK SAMMA. 

Är inte riktigt inne i bloggandet eller ordformuleringen så förlåt för osammanhängande inlägg! 

Nu ska jag fortsätta glida runt på intranätet. Vi hörs alldeles snart! 




Postat av: Johanna S

Haha va söt Remus var!

Btw nu kommenterar jag din blogg flitigt så kommentera min nu också!

2012-04-14 @ 12:54:58 / http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: