2012-08-22 @ 11:06:05 / Vardag

Baby, mah baby

Hoooj!

Onsdagen är i full gång och just nu tar jag en paus från jobbet och vilar min rygg. Har stått framböjt (det är nog inget ord..) och klippt glasfiber, bleedermatta och en blå plast hela förmiddagen.

Idag är ändå en bra dag, det är skönt väder, jag ska äta nudlar till lunch, och kvällen kommer bli väldigt bra då vi ska träffas vi gamla tjejer och äta middag tillsammans och ha en liten hejdå-kväll till Jessica som flyttar till huvudstaden imorgon!

(ps, JAG VILL OCKSÅ FLYTTAAA, ååhhhh)

Finns det något mer trevligt att berätta... Hm... Sitter och lyssnar på ganska konstig men underhållande musik, typ Peacock, Freestyler, osv. Tror jag byter spellista nu.

Så, nu lyssnar jag på Backstreet boys istället, bra det!

Jaja, nu måste jag väl sluta blogga, min lilla paus är över. Ha det bra i alla fall!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: