2012-08-12 @ 16:15:58 / Vardag

Men en del av mig är ändå din, fast jag önskar att jag aldrig ville se dig mer

Så där ja! 
Då var det Söndag igen. 
 
Igårkväll fick jag ett oväntat samtal av Ida Maria och hon frågade om jag ville jobba på Verandan och plocka glas under natten. Eftersom jag inte hade några andra planer så tackade jag ja! En erfarenhet extra skadar ju inte! Trots att jag var lite nervös och att det gick lite trögt i början så lossnade det senare när det kom mer folk och det var faktiskt rätt kul. 
 
Kom hem vid fem imorse och då var det bara att slänga sig i sängen, eftersom jag hade två till jobb idag! Arbetat på tre olika jobb under ca 16 timmar är inte dåligt det! haha... Det hade varit fantastiskt skönt med sovmorgon efter den här dagen, men men, imorgon ska jag upp och jobba klockan 8! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: