2012-08-07 @ 13:32:56 / Vardag

Vi missar att låten tar slut

Då har ännu en helg gått förbi!
 
Jag har gått på stan, köpt fjorton filmer (oops), köpt två par örhängen och lite sånt! 
Igår hade jag en väldigt bra dag! Träffade upp Albin, Antonia och Jessica på stan vid ett, vi gick runt några timmar och sen gick vi hem till Antonias fina lägenhet och pratade, läste skvallertidningar och såg Batman begins! Vid åtta hoppade vi på cyklarna och åkte in till stan igen för att se nya Batman! Och OJ SÅ BRA DEN VAR! Jag har aldrig varit riktigt insatt i Batman-filmerna men den där var riktiiiigt bra, gosh! 
 
Ni borde verkligen se den! Seriöst guys! 
 
Nu är det dags för mig att göra mig klar för dagen och sticka iväg någonstans, ha det bra! 
 
Här är elva av de fjorton filmerna plus en bild på mig från igår med ett av de nya örhängsparen! 
 
   
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: