2012-12-04 @ 19:52:56 / Vardag

4e December

Idag vaknade jag så tidigt som 07:00. Lite onödigt kanske, då jag skulle upp 08:00, men jag gick upp och drack mitt kaffe och åt mina ägg och vips så var klockan halv tio och det var dags att dra till arbetsförmedlingen. Tänkte först promenera i den friska luften, men när jag upptäckte hur kallt det var och jag inte hittade några varma kläder så sprang jag ut och panik-skottade framför garaget så jag kunde ta bilen. 
 
Väl borta vid arbetsförmedligen irrade jag runt ett bra tag innan jag hittade en parkeringsplats, men sen skyndade jag mig in och lyssnade på någon information. Haha skulle fylla i ett papper om vilka jobb jag sökt hittills, vilket är noll eftersom jag kom till Skellefteå för en vecka sedan, så alla de raderna fick stå tomma. Såg ju fint ut! 
 
Men efter det verifierade jag lite meriter och skyndade sen iväg till stan för att sticka in på temagasinet. Köpte glöggte och lapsang soschong till min mamma, men det roliga var att när jag var på väg dit från parkeringen så halkade jag på isen, helt utan förvarning liksom, och det såg nog himla kul ut! Gled liksom graciöst ner på ett knä på något vänster.. 
 
Väl hemma var det dags för lunch följt av en timmes snöskottning, och efter det gick jag ner och började på förberedelserna för renoveringen i källaren. 
 
Så efter en rätt fullspäckad dag är jag ganska trött och vill helst sitta och se någon bra film. Kommer säkert koka ännu mer te, har så himla många goda att välja på nu! 
 
Kram på er, cheeeers!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: