2012-12-18 @ 00:14:50 / Vardag

Efter döden vaknade jag igen

Hej där bloggen. Nu är jag vid liv igen.
 
I Lördags var det fest hos Mathilda och efter det har jag mått illa som ett svin. Sov först 11 timmar, var vaken i 3, sov sedan 4 timmar och lyckades hålla mig vaken nog för att fara till Johanna och säga hej då till Sofie, trots att det kändes som att skulle spy vilken sekund som helst. När jag kom hem la jag mig i sängen direkt och sov ytterliggare 14 timmar. Helt sjukt! Aldrig sovit så mycket förr tror jag. Men nu är då illamåendet borta och jag känner mig som en människa igen. 
 
Elina har precis kommit hem för julen vilket känns prima, och annars så går jag runt och velar över om jag ska åka till Stockholm eller inte... 
 
Nu äe det snart Sex and the city, men snart ska jag sova igen. Haha. 
Kram på er i alla fall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: