2012-12-26 @ 12:55:00 / Händelser

God jul!

Nu har det gått en vecka sedan jag bloggade sist, ber om ursäkt för det. Men jag har varit upptagen! 
 
Har haft fina julfiranden, först med vännerna och det årliga "Lilla julafton", sen hemma med familjen och på Julafton firade jag hos släkten som vanligt med kusinerna som vi träffar sisådär fyra timmar per år, haha. Jag har fått äta god mat, öppnat fina julklappar, träffat fina människor och bara haft det mysigt! 
 
Några av julklapparna jag fick var en LP-spelare, en supermysig filt från hemtex, iphonevantar, presentkort, biokort (JIPPIE), pengar och mer! Av Elina fick jag ett superfint "Emergency kit" mot bland annat spontanfester, baksmällor, dementorattacker, och mycket mer! Haha! 
 
Jag har tagit massor av bilder som jag kommer att lägga ut, men eftersom att min dator är opålitlig så kan jag knappt använda den i mer än en halvtimme innan den lägger av. Men på något sätt ska jag få det att funka! Haha! 
 
Ha nu en god fortsättning och jag hoppas ni haft en mysig jul! Kram! 
 
 
 
 
(Sista tomten är från Lilla julafton med tjejerna, haha!)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: