2012-02-07 @ 20:31:55 / Vardag

En tisdag

Idag är det Tisdag! Hurra! 
Haha, varför det nu skulle vara så fantastiskt vet jag inte riktigt, men dagar är väl alltid fantastiska? 

Dagen har innehållit lektioner, bänksittande, prat, musik, bilkörning och så var jag och Jessica förbi Ida Maria en stund på eftermiddagen för att gratta henne lite smått! Hon fyllde nämligen 19 igår, hurra hurra! 

Idag hade jag även mitt fiiiina fickur runt halsen som jag köpte på en gata i London. Fin. Så fin. Och så fungerar den, den är inte batteridriven serni! 








Postat av: Ida Maria

Såg inte att du hade på dig den när ni var förbi, men satan så fin den var! Vill också ha ett slags fickur, men inte hittat något som fallit mig i smaken ännu ^^

2012-02-07 @ 21:17:13 / http://idamariavidmark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: