2012-02-05 @ 15:36:16 / Vardag

Melodifestivalen 2012

Jag är vanligtvis inte den första som sätter sig ner och väljer att se Melodifestivalen en Lördagskväll, men när mina fina grabbar i Dead by April skulle vara med så är man ju som tvungen! 

Trots allt glitter, dåliga skämt och slösade pengar så är det ju faktiskt bra underhållning ibland (Mest när DBA klev upp på scen dock). Det var ett minst sagt underligt ställe att se dom på med Sean Banan på ena sidan och Afro-dite på andra, men när de klev upp på scenen kände jag mig som 14 igen när jag såg de live för första gången. Det var i Skellefteå kraft arena och jag och Johanna stod och fnissade och googlade fram deras namn på våra mobiler och tyckte det var himla coolt att stå bredvid dem! 

Jag har inte lyssnat på de på ett bra tag, men nu har jag tagit tag i saken och spelat deras låtar hela dagen och nu längtar jag tills jag får se dem live igen! 

Och jo, förresten så gick de ju direkt till final igår, om någon inte visste det! 




Och här får ni se Marcus ge sminktips!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: